Total Pageviews

Thursday, March 15, 2012

Charline Hewett (de Kock)


Ek is Charline Hewett (de Kock), vierde dogter van Charles en Hester de Kock van Kom Nader (6 kinders).  Ek was die naweek op 'n stunning troue in Franschoek van Yolandie van Niekerk, dogter van Attie en Ela van Niekerk, nou getroud met Craig Metrowitz.  Ela was Piet en Johanna Smit se dogter.  Sjoe, so kan ons aangaan en familie uitlê, lekker né.  Dit is sonder om politiek te praat!

Natuurlik op die troue was daar baie bekendes.  Oulike mense, almal VanWyksvleiers.  Die ene Ais Eastern, Floors en Aletta se vierde kind, vertel my toe van die wonderlike kommunikasie op die internet.  Ai, die nostalgie het my in ‘n ystergreep.  Sien net al die jong mense wat briewe skryf.  So ek krap 'n gaatjie vir my generasie klomp, maar sien darem ook daar vir Ansie Burger en Winston Alston. 

Ek is ook nie op Facebook nie, te tyd rowend.  Ek woon al dertig jaar in Seepunt, het een seun, William Hewett.  Hy gee klas in Denemarke en doen “chaos piloting” in Colombia, Bogota.

Wil nie sê totsiens nie, maar sien julle weer op hierdie lekker kommunikasie blad.

Liefde groete
Charline Hewett  

No comments:

Post a Comment