Total Pageviews

Saturday, February 25, 2012

Piet Kruger

Goeiedag uit die VSA,

Ek was nog nooit in my lewe in Vanwyksvlei nie, maar het van die plek gehoor toe ek vir my jaar diensplig in 1968 in die Lugmag was. Ek en 23 ander manne was vir die vegterbeheer offisierskursus op Waterkloof lugmagbasis gestasioneer waar ons die 5 maande kursus voltooi het.

Een van die manne was Van Zyl Brink, predikantskind uit Vanwyksvlei, 'n baie aangename man en 'n goeie vriend. Altyd reg vir sports.

Een lang naweek (ek dink dit was paasnaweek of hemelvaart) het Van Zyl besluit hy ryloop Vanwyksvlei toe. Hy het sover as (ek dink) Prieska gekom, toe besluit hy dat hy dit nie heen en weer gaan maak nie. Toe daar ook dan 'n motor van die ander kant af kom, stap hy oor die pad en begin sy tog terug Pretoria toe, waar hy betyds terug was om die verlore slaap in te haal en reg te wees vir die volgende werksdag!

Piet Kruger (vroeer van Ellisras)
Holly Springs
North Carolina VSA

No comments:

Post a Comment