Total Pageviews

Friday, September 23, 2011

Stompie Burger

Ek het in 1966 St 8 in Vanwyksvlei geskryf, toe na Carnarvon vir 9 en 10. Vloot toe vir 'n jaar, Stellenbosch toe vir 'n jaar of wat, toe die swerfjare ( soos Poppie Nongwne),later getroud met Ingrid Cooper van Caledon , het twee dogters en 'n seun. Het al 12 keer verhuis van dorp!!!- die hele land vol.

Was meeste van my jare by Santam. Afgetree daar, en is nou by 'n Ingilse versekeraar vir die laaste stuk. Beplan om te werk tot ek omval, want niksdoen sal my dood verhaas - wanneer dit ookal moet wees.
 
Het eendag aan die "voete van Gamaliel" ( Pa Hannes) gaan sit, en al die grappe aangeteken  wat hy altyd vertel het. Sal dit een of ander tyd vir julle stuur. Ek weet net nie hoe werk al hierdie megefters nie. Woon nou op Malmesbury waar hulle so lekker brrry - rol die erre.

My Pa het die stuk vertel van die koningshuis se besoek in SA in die laat 40's.
Malmesbury nooi hulle toe vir 'n funksie/dans en al die res. Die een prins dans toe met 'n boervrou wie haar erre so lekker kan rol . Vra hy vir haar:"Do you always roll your r's like this" - haar antwoord : " only when I dance on high heels".

Julle moet baie lag, dit hou mens jonk en gesond.

Ns. Van der Spuy, onthou jy die keer toe ek en James Easton jou Pa se geel Kewer "geleen", en handbriekspinne gaan doen het tydens die aanddiens .

No comments:

Post a Comment