Total Pageviews

Thursday, September 22, 2011

Schalk Burger

Dit was `n lekker verrassing toe Annien my vanmiddag bel om van Vanwyksvlei se eie webtuiste te vertel. Wat `n wonderlike idee! Baie geluk aan Van der Spuy en Annien!

Ek het in 1958 Standerd 8 op Vanwyksvlei voltooi (Mnr. Krynauw was die skoolhoof) en vir my laaste twee jaar na die Hoër Jongenskool Paarl gegaan.

Het toe siviele ingenieurswese by Tukkies geswot en by die destydse Suid-Afrkaanse Spoorweë en Hawens in Port Elizabeth begin werk (het `n beurs by hulle gehad).

Daarna het ons na Bloemfontein verhuis toe ek `n betrekking by`n raadgewende ingenieursfirma aanvaar het. Ek het in 2000 by V3 Raadgewende Ingenieurs (waarvan ek `n medestigter in 1977 was) afgetree en tot 2010 vryskut raadgewende werk gedoen. Sedertdien probeer ons soveel van Suider-Afrika as moontlik met `n 4x4-voertuig en –karavaan sien en kan ek ook my passie vir fotografie uitleef. `n Ander lekker stokperdjie is om wyn te maak en ons trek nou al by ons sesde oesjaar!

Ek is getroud met Elgru Jonker (het haar op Vanwyksvlei by Marien Pieters ontmoet) en ons het drie seuns en `n dogter en tot ons teleurstelling net een kleinkind! Ons bly nou al 41 jaar op Bloemfontein en alle oud-Vanwyksvleiers wat hier deurry, is baie welkom om te kom inloer en selfs oor te slaap!

Ons was verlede jaar in April Vanwyksvlei toe en het die besoek baie positief ervaar. Ek sal by `n volgende geleentheid iets meer hieroor vertel en ook `n paar foto`s wys.

Dit was lekker om my niggie Soekie se bydrae te lees. Nou weet ek sommer waar sy haar bevind en sal ons `n plan moet maak om mekaar weer `n slag te sien!

No comments:

Post a Comment