Total Pageviews

Thursday, September 22, 2011

Marietta (Louw) Hettasch

Ek en my man is afgetree op 'n kleinhoewe Blaauwsekop naby Upington Boer op ons ou dag met rosyne en maak tuin om ons besig te hou Het 21 jaar in Windhoek gebly en baie vervreemd geraak a g v die afstand.

Daar is regtig sulke wonderlike herinneringe soos toe ons in die kerksaal gefliek het Mnr Hanekom het die projektor gewerk. Die films het tog so baie gebreek, maar dit het die boere kans gegee om lekker te gesels en te kuie.r Ek onthou nog hoe hy vir my gepreek het " slim vang sy baas" as ek so lui was om te leer. 

Ou juffrou Reitz wat so entoesiasties was met die operettes Onthou nog hoe mooi Jossie van Wyk solo's gesing het Die 1ste September toe ons kinderkrans kinders agterop 'n trok gery het en lenteliedere gesing het, ook die lekker pieknieks in die duine. Het al vergeet op wie se plaas dit was. Ek glo die manne sal seker nooit daardie harde klipperige rugbyveld vergeet waarop hulle so bebloed moes spook nie.

In my tyd het ons nag agterop 'n trok met 'n kap gery as ons gaan uitspeel het Die ligte wat so teen elfuur geknip het as ou Hendrik le Roux (ek dink dit was sy naam) besluit het dit is nou slaaptyd en hy die masjiene af gesit het Kersfees was ook so spesiaal Bitter warm! Dan slaap ons buite Onthou die kleurlingkore wat kom sing het en my ma wat vir hulle gemmerbier en soetkoekies aandra.

Julle sal ook seker die vloed onthou (ek dink dit was in 1961) Ons het almal op die Koeelkop daar naby die kerkhof gesit en die water gekyk. Ek dink as ek reg het was daar nog 'n helikopter ook Ag daar is nog soveel baie herinneringe uit ons kaalvoetdae wat nou weer terugkom nou dat ek na 31 jaar weer terug is in die Karoo.

No comments:

Post a Comment