Total Pageviews

Thursday, July 12, 2012

Philip De Bruyn (Flippie)

Ek het my laerskool dae by tannie" Breggie" loseer, ons was n hele paar my suster Rulene, Pienkies Blaauw , Matie le Roux kan nie almal onthou maar dit was lekker!

Johan Mans het langs ons gebly, ons het altyd klei-lat gegooi teen die koshuis kinders en geswem in die voor.

Ek kan eendag onthou hoe ons n muishond by tant Breggie se hoenders moes jaag en dit vir Matie natgemaak het en het hy gestink, dankie vir Dettol in die bad het dit beter gegaan.

Ai hy het ook nog die kerkklok gelui en toe haak die hakie onder by die ketting sy broek en skeur dit net voor die kerk begin en moes eers 'n ander broek gaan aantrek.

Ons het ook lekker kwepers gaan steel, kan nie meer onthou by wie.

Ek het nog baie stories maar los vir later.

My Pa is verlede jaar 22Mei 2011 oorlede, en ons gaan nog gereeld plaas toe (Nieuwedam).

Ma Liena bly op Upington maar ai sy is n traveller nou!

Ek woon ook op Upington ('n Elektrisiën)

En as ek in dorp kom gaan groet ek altyd vir Tant Breggie, wat 'n wonderlikke mens !

Nouja Groete,

Flippie De Bruyn

No comments:

Post a Comment