Total Pageviews

Thursday, April 26, 2012

Acy Kotze (de Kock)

Baie dankie aan almal wat al hulle stories met ons gedeel het dit bring soveel herinneringe terug. Ek is baie gelukkig om nog steeds gereeld op Vanwyksvlei te kuier by broer Vasie en al die onthous te herleef met soveel nuwe gesigte van kinders en kleinkinders wat nog daar is.


Is in 1950 skooltoe en loseer saam met Schalk en Ansie Buger en Gerhard Visser,Marien Pieters en Louis Gouws (laaankal nie meer met ons) by Mnr.en Mev. Koos Mostert en hul seun Pieter n hele huisvol.Die volgende jaar toe Vasie en Kolie moes skooltoe gaan word die huis gebou (nou gastehuis) en Marien gaan bly by Ouma En Oupa in Leeukolk Huis met Ansie en Schalk langsaan. 

Hoe lekker was dit om gou pouses uit te glip in die winter vir n warm plaatkoekie by Ouma Annie. Ja Annien met so 'n Ouma moet jy daarvan hou om in die tuin te krap want sy het die mooiste blomtuin gehad. Ek en Marien wat lag vir Mnr.Hanekom se kuif (altyd pynlik netjies ) as ons moet luister as hy Boekhou verduidelik. Marien het altyd gelag. Ansie die dag toe Tant Anna du Preez se mak kraanvoel jou gejaag het (het seker geweet jy gaan die hardste skree!)

Hannie Ber was 3 weke oud toe hy en sy Ma by my, Vasie en Kolie moes bly met Pieter se geboorte in Prieska
Piet Fourie my Pa was ook n Hannes Walters man maar ek en my Ma het gereeld oorgeglip na Gerber want daar het Amanda en Issie die mooiste materiaal verkoop en nou verkoop Tant Max daar heerlike biltong.

Johnny, ek was ook vir 10 jaar op Christana en het nog kontak met Rita Nieuwhoudt, Ben, Org en Lisbie het voor my groot geword.Ek stem saam dat jy nie nog vye,kwepers en granate kry soos op Vanwyksvlei nie al moet jy dit gesteel het want daar was oorvloed. Die lekkerste skaapboude kom nog steeds van VWV.

Ek sien nog Ds.Brink as hy saans kom melk haal met die jongste Brinkies, Kokkie die regop wittetjie en Vander Spuy die blas enetjie met die stout gesiggie.

Ek het 'n seun Louis in New Zeeland met 1 keinseun daar en 'n dogter Hanle in die Kaap wat dink dat Vanwyksvlei is die beste plek is na die hemel.Ek het 4 jaar gelede afgetree by Absa Bank Tygervallei en geniet dit om besig te wees met alles waarvoor daar toe nie tyd was nie

Wou so graag by die fees wees maar dalk sien ons mekaar weer op Vanwyksvlei

No comments:

Post a Comment